czwartek, 1 maja 2014

LIEBSTER AWARD II

Pragnę z całego serca podziękować Gosi <3 To wspaniałe wyróżnienie, które dodaje mi powera na następne posty :) 

 Pytania i ODPOWIEDZI :
1- Ulubiony owoc?

Banany <3
2- Co sądzisz o moich blogach/blogu (jeśli je/go czytasz)?

Na pewno zajrzę na któryś z nich przy najbliższej okazji :)
3- Masz drugie imię?

nie
4- Z czym/kim kojarzy Ci się dzieciństwo?

Z lalkami Barbie XD
5- Które święto lubisz najbardziej?

Światowy Dzień Aktywności Fizycznej
6- Wierzysz w przesądy?

Raczej nie
7- Możesz polecić jakąś ciekawą książkę?

"Uśmiech losu" i "Tylko ciebie chcę"
8- Masz rodzeństwo?

Nie
9- Co Cię skłoniło do prowadzenia bloga?

Marzenia, które powoli zaczęły się niemieścić w mojej głowie ( źle zbudowałam to zdanie xd) 
 10- Jakie masz hobby?
Sportttttt <3
11- Jakie miasto chciałabyś zwiedzić?

Oczywiście że Dortmund <3 

Nominuję :
1.  http://obiecaj-ze-mnie-nie-skrzywdzisz.blogspot.com/

2. http://alex-and-mario.blogspot.com/


Pytania ode mnie :

1. Skąd pochodzisz ? 
2. Który z piłkarzy ma najładniejszą i najfajniejszą dziewczynę , narzeczoną , żonę ?
  3. W jaki niesamowity sposób chciałabyś spędzić swoje urodziny ? 
4. Który ze stadionów jest najlepszy ?
5. Bez czego nie ruszysz się z domu ? 
6. Ile masz wzrostu ? 
7. Jak myślisz , Mario Goetze wróci jeszcze do Borussi ?
8. Jaka była twoja reakcja kiedy Borusia wygrała 3-0 z Bayernem ?
9. Najprzystojniejszy piłkarz BVB to ... ? 
10. Co robisz kiedy brakuje ci weny ?
11. Ulubiona piosenka to ... ? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz