piątek, 20 czerwca 2014

ZWIASTUN !










Miłość ? Masz na myśli to uczucie które najpierw koloruje a potem doszczętnie niszczy ci życie . Mówił że kocha , że jesteś tą jedyną , niepowtarzalną , mówił że nigdy nie opuści , mówił że tylko ciebie pragnie , że nie może bez ciebie żyć . Wierzyłaś mu. A teraz jest dla ciebie zerem . Wykorzystał i zostawił. W myślach go nienawidzisz a sercem nadal kochasz . Starasz się z tym jakoś radzić ale oszukujesz samą siebie że jesteś silna, a wszystko to bo go nadal kochasz . Nic nie trwa wiecznie . Nie uśmiechasz się już na widok zdjęć w gazetach osoby . która skradła ci serce i tak po prostu je zostawiła. Przestałaś czekać na miłość swojego życia , ale kiedy spotkałaś jego wszystko się zmieniło . Ta chwila sprawiła że zaczęłaś słuchać głosu serca ale na powrót było już za późno . Rób to co podpowiada ci serce – niby zwykła myśl a to ona wyprowadziła cię na manowce. Natomiast umysł podpowiada ci że miłość jak każda inna komedia romantyczna nie kończy się happy endem . 






-----------------
Jest zwiastun ! 
Z nastepnym rozdziałem zapoznacie się za tydzień :)
U Was też taka beznadziejna pogoda ? Yhhhhh ... 
Mam tylko nadzieję że w niedzielę na maratonie zumby dopisze ! ;D  
Pozdrawiam , Alex :* 


Piosenka przy której to pisałam :

Dziwne bo ona jest wesoła a prolog taki spokojny ale kto tam kobiety zrozumie ! ;D

2 komentarze:

  1. Genialny czekam na I rozdział. Mam nadzieję, że zejdą się ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochalam sie w tym opowiadaniu i czekam z niecierpliwoscia na dalszy ciag. Mam nadzieje, ze jednak bedzie happy end .

    OdpowiedzUsuń